Szakértelem, gyakorlat és életre szóló kapcsolatok 1870 óta.

Minőségirányítási rendszer

A Főiskola minőségbiztosítási rendszere kialakításánál  és működtetésénél figyelembe veszi az európai miniszterek által 2005-ben  elfogadott bergeni dokumentum (Standards and Guidelines for Quality  Assurance in the European Higher Education Area. Helsinki: ENQA – ESG, 2005.)  minőségszempontú elvárásait.

A Főiskola minőségbiztosítási  rendszerének kialakításánál és működtetésénél figyelembe veszi a mindenkor  érvényes Felsőoktatási Törvény előírásait, a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs  Bizottság hatályos állásfoglalásait, útmutatóját és javasolt értékelési szempontrendszerét,  valamint a Nemzeti Erőforrás Minisztériumnak a felsőoktatás minőségbiztosítására  vonatkozó ajánlásait.

A minőségbiztosítási rendszer  alapvető belső és külső célja a Főiskola szolgáltatásait igénybe vevő partnerek  elégedettségének javítása annak érdekében, hogy egyrészt a jelenlegi  igénybevevők szükség- és lehetőség szerint visszatérjenek, másrészt növekedjen  az új igénybevevők kereslete.

A minőségbiztosítási rendszer ennek érdekében:

  1. megfogalmazza az elérendő minőségcélokat,
  2. megfogalmazza a munkatársaknak a rájuk vonatkozó teljesítménycélokat,
  3. a minőségfilozófiát beépíti az intézményi kultúrába,
  4. biztosítja a szükséges emberi és infrastrukturális feltételeket,
  5. a vezetés és a munkatársak között kiépíti a minőséggel kapcsolatos kommunikációt,
  6. a minőségcélokkal kapcsolatban motiválja a munkatársakat,
  7. biztosítja a minőségcélok belső és külső kommunikációját,
  8. feltárja a minőséget akadályozó tényezőket és
  9. minőségorientált ellenőrzési rendszert működtet.

(Részlet a Főiskola Minőségbiztosítási Kézikönyvéből)

Tartsd magad képben!

 

Hallgatónő képkeretben


Hogy megtudd

  • milyen helyen tanulsz
  • mit szeretnének elérni tanáraid
  • mit szeretnél elérni Te!