Szakértelem, gyakorlat és életre szóló kapcsolatok 1870 óta.

Oktatás hallgatói véleményezése 2016/17 tanév II. félév

Az Eötvös József Főiskola „az oktatói munka hallgatói véleményezésének rendjéről” szóló szabályzat alapján 2017. május 4-től 24-ig az online alapú kérdőíves megkérdezés lezajlott. A megkérdezés során feltett kérdéseket a Főiskola Szenátusa által 2015 októberében elfogadott szabályzat 1. számú melléklete tartalmazza.
 
Az adatgyűjtéssel 32 %-os kitöltési arányt értünk el.
 
A felmérés során az alábbi kérdésekre a következő átlagok születtek:

1. Hogyan értékeli a tantárgy helyét, órakeretét a tantervben? 4,51
2. Mennyire tanít a tantárgy gyakorlati problémák megoldására? 4,38
3. Milyen mértékben érzi alkalmazhatónak/hasznosnak a tantárgy által nyújtott ismereteket? 4,46
4. Milyen a tantárgy ellátottsága oktatási segédanyagokkal – írásos vagy elektronikus formában? 4,43
5. Hogyan értékeli az alkalmazott számonkérés megvalósítási módját? 4,53
6. Mennyiben felel meg a kapott érdemjegy valós tudásának?     4,31
7. Hogyan értékeli az oktató felkészültségét a tantárgy egy órájára? 4,67
8. Milyennek érzi az oktató tudásközvetítő képességeit ebben a tantárgyban? 4,65
9. Mennyire követhető, tanulható a tantárgy az órán? 4,50
10. Hogyan értékeli az oktató előadásmódját ebben a tantárgyban: mennyiben felelnek meg a felsőoktatás követelményeinek? 4,60
11. Milyennek érzi az oktató segítőkészségét a tantárgy ismereteinek elsajátításában? 4,64
12. Milyennek ítéli az oktatóval való kapcsolattartást a tantárgy oktatásával összefüggő kérdésekben? 4,58

(Az átlagok a megszokott "osztályozásnak" megfelelő, 2-5 skálán értelmezendők.)