2020. október 12-15. között az Eötvös József Főiskola pedagógushallgatóinak speciális készségeinek fejlesztése céljából projekthetet szerveztünk.
Az alsóbb évfolyamokat megszólítva fókuszáltunk a pályaszocializációra, a játszóképesség- és a pedagógiai kommunikáció fejlesztésére.
A felsőbb éves hallgatók magasabb szintű ismereteire épülve konfliktuskezelő tréningen vettek részt, mélyítésre került önismeretük, autentikus szakember bevonásával betekinthettek a sokszínű roma kultúrába.
A csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatók a bizalmi ölbéli játékok jelentőségét ismerhették meg, az óvópedagógus hallgatók mesét dramatizáltak, továbbá a mesék lélekre gyakorolt hatását személyes élményeken keresztül megtapasztalhatták, a tanítók kortárs irodalmi foglalkozáson vettek részt, valamint a színpadi beszéd technikáival ismerkedtek meg.
A kutyával asszisztált terápia egyre nagyobb teret kap a közoktatási intézményekben, ebbe is betekintést kaphattak hallgatóink.
A kiégés megelőzése, a személyiség fejlesztésének egyik módja a jóga, melynek testre és lélekre gyakorolt hatásait is kipróbálhatták.
A Belvárosi templomba szervezett, a Főiskola orgonaművésze által megvalósított, hangszerbemutatóval egybekötött orgonakoncert különleges pillanatai varázslatosak és lélekhez szólóak voltak.
A Befogadó óvoda, befogadó iskola Nemzetközi Tudományos Konferenciánkat online módon tartottuk meg 2020. október 13-án, melyet a hallgatók a járványügyi előírásoknak megfelelően, kiscsoportokban tekinthettek meg, ezáltal a szakma jeles képviselőinek tudományos és gyakorlati munkájába és hallgatótársaik Tudományos Diákköri Tevékenységébe tekinthettek be.
Köszönjük mindazok részvételét, munkáját, segítségét, támogatását, akik közvetlenül vagy közvetett módon hozzájárultak programjaink sikeres megvalósításához!
A Projekthéten készített fotókat itt tekinthetik meg.
Írta: Dr. Bíró Violetta
A Projekthét az EFOP-3.6.1-16-2016-00025 azonosítószámú pályázat keretében valósult meg.