Az Office 365 a Microsoft által üzemeltetett felhő alapú, üzleti hatékonyságot növelő szolgáltatás. Középpontjában maga az Office – a jól ismert Office-alkalmazáscsomag Word, Excel, OneDrive, stb. - áll, amely már felhőszolgáltatásként is elérhető. Az Eötvös József Főiskola a Tisztaszoftver program keretein belül hozzáférést biztosít az oktatóknak és hallgatóknak egyaránt.
A hozzáféréseket az Informatikai Csoport munkatársai kezelik, az ezzel kapcsolatos kéréssel, kérdéssel hozzájuk kell fordulni. Az "A" épület 85-ös szobájában (az A88 nagy előadó után) és a 300-as belső melléken érhetőek el.
Levelezés
A főiskola levelezőrendszerét is az Office 365 szolgáltatja. A felhasználónév - mely egyben az e-mail cím is - leggyakrabban a vezeteknev.keresztnev@ejf.hu formában létezik.
A webes levelező bejelentkezési oldalát az alábbi logóra kattintva lehet elérni.

Hallgatói regisztráció
A hallgatók és oktatók a NEPTUN tanulmányi rendszer mellett a Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365) segítségével kommunikálnak, így a használata - bár nem kötelező - erősen javasolt. A TEAMS ugyanezen hozzáférés része, azon belül csak egy alkalmazás amit aktív fiókkal lehet használni és az Eötvös József Főiskolán alapértelmezetten a szervezeten belüli hozzáférés van engedélyezve, tehát a TEMAS-en keresztül történő oktatáshoz szükséges ennek a fióknak a használata. További előnyök ismertetése az alábbi linken olvasható.
Regisztrált felhasználó
A fiók eléréséhez felhasználóinév/jelszó páros szükséges. Az Eötvös József Főiskola hallgatóinak - akik a Neptunban aktív-ként szerepelnek - szintén az Informatikai csoport munkatársai hozzák létre a fiókokat.
A hallgatói fiókok e-mail címe az XXXXXX@ejf.hu fromában kerül regisztrálásra, mely a bejelentkezéshez szükséges felhasználónév is szintén. A X-ek helyére mindenkinek a saját Neptun azonosítóját kell írni. A kezdeti - vagy jelszó elfelejtés esetén - ideiglenes jelszó az Ms betűkből és mindenkinek a születési dátumából álló számokból, szóköz és pontok nélkül így: MsÉÉÉÉHHNN. Az első belépéshez egy kis segítséget nyújt az alábbi kis videó.
Első alkalommal
A teljes fiók használatbavétele
Ahhoz, hogy a csoportmunkában részt tudjatok venni, szükséges az alapvető alkalmazásokat is "birtokba venni" illetve beállítani. Ilyenek például az időzóna amit az Outlook első indításakor kell megtenni, valamint a Onedrive mint személyes tárhely kialakítása is fontos. Ehhez kíván segítséget nyújtani az alábbi videó.
A MOODLE keretrendszerben az e-learning tananyagok elérése
Tananyagaink csak azonosítás után hozzáférhetőek, melyhez az Office 365-ös hitelesítést használjuk. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem kell újabb felhasználónév/jelszó páros, hanem a belépő oldalon van egy kis blokk, ahol csak kattintani kell az

linkre. Tehát nem a bal oldalon található űrlapba írni a felhasználónevet, hanem a linkre kattintva, egy új oldalon kell megadni az ejf-es azonosításhoz szükséges adatokat, majd ha ez sikeres, akkor automatikusan belépteti a felhasználót a Moodle portálunkra.