Szakértelem, gyakorlat és életre szóló kapcsolatok 1870 óta.

Játékos matematikaóra az óvodapedagógus hallgatóknak

A II. évfolyamos óvodapedagógus szakos hallgatók a matematikai nevelés módszertana óra keretében különböző játékokat próbálhattak ki. A foglalkozás célja az volt, hogy a hallgatók megtapasztalják a játékos tanulás lehetőségeit és hatékonyságát, amelyeket később az óvodai nevelőmunkájukban is alkalmazhatnak.

Játékos matematikaóra a főiskolán.

A főiskolán változatos eszközök állnak a hallgatók rendelkezésre. A leendő pedagógusok logikai fejlesztőjátékokkal, geometriai formakészletekkel, térbeli kirakókkal, kártya- és társasjátékokkal ismerkedtek meg a tanórán.

Játékos matematikaóra a főiskolán.

Dr. Szilágyiné dr. Szinger Ibolya, főiskolai tanár elmondta: a gyermekek számára a játék nem csupán szórakozás, hanem a tanulás legtermészetesebb formája is. Az óvodások képességeinek fejlesztésében a matematikai nevelés meghatározó szerepet tölt be. Az ilyen élményszerű oktatási módszerek nemcsak a hallgatók felkészültségét erősítik, hanem szemléletformáló hatásúak is, hiszen rámutatnak arra, hogy a matematika tanítása már óvodás korban is kreatív és inspiráló élmény lehet.

Játékos matematikaóra a főiskolán.