Szakértelem, gyakorlat és életre szóló kapcsolatok 1870 óta.

Rendhagyó gyakorlatorientált programon vettek részt a leendő csecsemő- és kisgyermeknevelők

A leendő csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatók bepillantást nyertek Borszéki Szabolcsné Gábris Virág, a főiskola mesteroktatója szervezésében Kleiszné Kincses Szilvia gyógypedagógus, TSMT és DSZIT terapeuta közvetítésével a Tervezett szenzomotoros tréning (TSMT) és a Dinamikus szenzoros integrációs terápia (DSZIT) világába november 10-én. 

Rendhagyó órán vettek részt a csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatók.

Az előző félévben az integrált modulban tanulmányokat folytató hallgatók rendhagyó óra keretében már kaptak átfogó elméleti betekintést a fejlesztő teremben zajló munkáról, ezúttal viszont ki is próbálhattak néhány érdekes, vagy a terápiák szempontjából fontos eszközt. Az elméleti oktatás mellett a hallgatók saját maguk is megtapasztalták az eszközök működését, így a megszerzett ismereteket a későbbiek folyamán hasznosítani tudják.

Rendhagyó órán vettek részt a csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatók.

A hallgatók átélhették, hogy milyen billenőlapon medveállásban dülöngélni vagy egylábú széken ülni. Kipróbálhatták egyénileg és párban a gördeszkát, amely a TSMT torna egyik eszköze. Végigsétálhattak a szenzoros szőnyegen, és játszhattak a kognitív készséget fejlesztő játékokkal, emellett megismerkedhettek a tapintásos érzékelést fejlesztő játékokkal, különféle szenzoros labdákkal, melyek a DSZIT terápia kellékei.

Rendhagyó órán vettek részt a csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatók.

Az átadott elméleti tudás mellett a hallgatók érzékenyebbé válhattak a valamilyen elmaradással, nehézséggel küzdő gyermekek problémáira, könnyebben felismerhetik a fejlesztés szükségességét, és ezt a szülők felé megfelelően tudják majd tolmácsolni.

Rendhagyó órán vettek részt a csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgatók.