Szakértelem, gyakorlat és életre szóló kapcsolatok 1870 óta.

logó 1

logó 2

Erasmus+ Keep Educating Yourself

Cooperation for innovation and the exchange of good practices

Projekt azonosító

 598977-EPP-1-2018-1-RS-EPPKA2-CBHE-JP

Keep Educating Yourself

Program: Erasmus+ ; EPLUS

Key Action: Cooperation for innovation and the exchange of good practices

Action Type: Capacity Building in higher education

Felhívás:  EAC-A05-2017 - felhívás Magyar nyelven

Ügynökség: EACEA

Fő kedvezményezett:

Preschool Teacher Training College Novi Sad (VSVNS)
projekt coordinator Jovanka Ulić:: stabloliki(at)gmail.com Web site: www.vaspitacns.edu.rs

Kedvezményezett neve

Eötvös József Főiskola

Szakmai vezető

dr. Manz Adelheid (EJF)

Szerződött támogatás összege

 EU támogatás: 877 732 EUR ebből EJF: 20 424 EUR

Támogatás mértéke

100%

A projekt tervezett befejezési megvalósítása: 

2018.11.15. - 2021.11.14.

Projekt fő oldala:

 http://projectkey.net/en/

Az Erasmus+ disszeminációs platform a következő címen érhető el:

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/598977-EPP-1-2018-1-RS-EPPKA2-CBHE-JP

 

A projekt tartalmának bemutatása

A projekt célja: 

Az óvodai nevelés hatékony biztosítása megalapozza a gyermekek egész életen át tartó tanulását, társadalmi integrációját, személyes fejlődését és foglalkoztathatóságát. Közvetlenül korrelál az óvodai oktatók minőségi oktatásával és folyamatos szakmai továbbképzésével és folyamatos szakmai továbbképzésével.

 A KEY projekt keretében a szerbiai és montenegrói ECEC-szakemberek, oktatók és szabályozók összehangolt erőfeszítéseket tesznek az EU-partnerekkel annak érdekében, hogy korszerű útvonalakat alakítsanak ki az óvodai tanárok hatékony CPD-rendszeréhez.

A professzionális tanulási közösségek (PLC) megközelítésének bevezetésén alapul, és túllépik a tanárok tanúsításához szükséges képzéseket, ösztönözve őket a tanulási igények felülvizsgálatára, új tudás / kompetenciák megszerzésére hivatalos, informális és nem formális tanulás útján karrierjük során, miközben lehetővé teszik a felsőoktatási intézmények számára a hallgatók számára a globalizált környezethez való alkalmazkodáshoz szükséges kompetenciák biztosítása, ahol a kreativitás, az innováció, a kezdeményezés és a folyamatos tanulás iránti elkötelezettség ugyanolyan fontos, mint a tudás.

6 ECEC-oktatási központ létrehozása a részt vevő felsőoktatási intézményekben, mint operatív eszközök, amelyek támogatják az 5 szakterületre szakosodott tanárokat és gyakorlókat.

Projekt fő eredményei:

Differenciálás különböző területeken: befogadó oktatás - szociálisan hátrányos helyzetű gyermekekkel és családtagjaikkal, roma és migráns gyermekekkel való munka; a fenntartható fejlődés oktatása a tanterv egészén;

 Az IKT az óvodai nevelésben, tehetséges gyermekekkel és családjaikkal végzett munka, angol nyelv tanítása az óvodáskorú gyermekek számára). Egyéb termékek a CPD tanfolyamok és anyagok, a CPD M&E és QA irányelve, CPD szabvány modell, a Moodle platform bevezetése a CPD-be. Az egyenlőség és a befogadás kérdésének folyamatos erőfeszítései során a projekt eredményeit elkészítik szerb, angol, román és magyar nyelven.

A KEY projekt hatással lesz a Szerbia és Montenegró ECEC-tanulási közösségeire, növelve a tanárok, szakma és a hallgatók, valamint a fiatal szakemberek 21. században kötelező kompetenciáit, és a tanítószakma értékét.

Partnerek: